Klacht: Belachelijke klantenservice!

op 25 september 2017 over Correct in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 20-07-17 een laptop gekocht bij dit bedrijf. Zij hebben het vervolgens wel netjes opgestuurd maar het pakketje is daarna zoek geraakt. Nu is het probleem dat dit bedrijf geen enkel initiatief toont om te willen helpen (want tja, zij hebben het opgestuurd en het gaat om mijn geld, niet dat van hen). Pas na tientallen keren bellen doen zij wat ”moeite” om er toch een beetje achteraan te gaan. Ik ben steeds degene geweest die hen moest vertellen wat ze precies moesten doen omdat zij uit hunzelf geen contact opnemen met het verzendbedrijf (GLS). Zo dramatisch dat zij aan een contactpersoon mailen ”de klant zegt dat wij een schadeclaim moeten indienen” ik bedoel, hoe moeilijk is het om zelf even contact op te nemen met het bedrijf waar jullie ZELF voor gekozen hebben om samen mee te werken.

Het is heel makkelijk om te zeggen dat zij het pakketje netjes hebben opgestuurd maar kennelijk moeilijk om te begrijpen dat zij namens mij hun best moeten doen om het op te lossen.

Zij hebben een schadeclaim ingediend maar gaan er vervolgens totaal niet meer achteraan. Dit weet ik omdat ik zelf contact heb gehad met GLS. Het probleem is dan ook dat ik er nu buiten sta en dat dit bedrijfje het voor mij op moet lossen (wat ze dus helemaal niets kunnen schelen).

Kortom: Ga er achter aan en probeer de klant te helpen! Ik wacht al 2 maanden op mijn geld. Ik wil het volledige bedrag terug hebben!

PS. De service is zo belachelijk dat zij gewoon dingen zeggen als ”je bent toch niet doof?”‘ aan de telefoon.

Hun website: https://correct-systems.nl/

Wanneer ik het VOLLEDIGE bedrag terug heb!

Alle klachten die gemeld zijn door dhrbk