Mijn Klacht:
Vorige week heb ik mijn toestel ter reparatie laten maken vanwege het continue vastlopen. Nu krijg ik een prijsopgave verstuurd of ik even €528 wil gaan betalen voor de reparatie die (mij verteld) binnen de garantie van 2 jaar zou vallen. Nu komen ze met dat het buiten de garantie valt. Ik heb het nu over een Samsung Galaxy S4 van net een jaar oud. Ik betaal me scheel elke maand aan kosten en dan word ik zo belachelijk behandeld. Een nieuw toestel is nog voordeliger!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Als mijn toestel voor een normale prijs gerepareerd gaat worden, dit is echt belachelijk!!!!

