Klacht: Belachelijk waardeloze kwaliteit

op 17 januari 2014 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik bestel bij koopjedeal.nl 2 verpakking a 8 opzetborstels voor Oral B. Van €34,95 nu voor €4,95. Koopje. Dat klopt.

Nu krijg ik rommel opgestuurd van het merk? Soft Bristles. Totaal geen vergelijkbare kwaliteit. Past niet eens goed op de Oral B tandenborstels.

In de advertentie was echt niet duidelijk dat het gaat om namaak zeker niet omdat er een foto van Oral B bij geplaatst is. Ik voel mij misleid.

Ik wil mijn geld a €9,90 terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Koopjedeal.nl

Heeft op 12 februari 2014 om 21:47 geantwoord

Beste klant, bij de deal staat duidelijk vermeld dat het op huismerk opzetborstels gaat. Wij hebben er tienduizenden van verkocht en uiteraard komt het dan voor dat een klant dan af en toe ontevreden is. In 2013 hebben wij ruim 200.000 orders verwerkt, en daarvan was verreweg het grootste deel tevreden met hun bestelling. U kunt het beste een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl met daarin uw klacht, dan zullen wij netjes binnen enkele dagen uw geld terugstorten. Dat is geen enkel probleem.

Klantenservice Koopjedeal.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door famke2310