Klacht: BELACHELIJK SLECHTE SERVICE VAN WHIRLPOOL

op 21 januari 2014 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben een amerikaanse koelkast gekocht van Whirlpool van 1100 Euro. (Dus niet bepaald de goedkoopste). Na enkele maanden in gebruik ging het display kapot en de koelkast lekt constant op de ijsdispenser waardoor schimmelvorming.

Naar winkel 1e keer, afspaak laten maken met Whirlpool.
Monteur 1e keer geen onderdelen.
Monteur 2e keer niet op komen dagen, hele dag gewacht voor niks.
Naar de winkel 2e keer, na twee weken niks meer gehoord te hebben van Whirlpool.
Monteur 3e keer alleen display vervangen probleem lekkage nog niet verholpen.
Naar winkel 3e keer, weer afspraak met Whirlpool gemaakt.
Monteur 4e keer ziek, pas op dag zelf afgebeld door whirlpool waardoor weer dag kwijt en voor niks vrij genomen.
Monteur 5e keer langs geweest conclusie; nieuwe deur bestellen.
Monteur 6e keer afspraak via mail pas s’morgens vroeg pas op dag zelf, weer hele dag voor niks gewacht en weer niks gehoord van Whirlpool.

5 hele dagen voor niks gewacht en voor niks vrij genomen.

Overleg met de winkel gehad en Whirlpool ontkent iets te weten van alle niet nagekomen afspraken. Het enige wat ze zogenaamd terug kunnen vinden in het systeem zijn de 2 keren dat de monteur wel is komen opdagen. Doordat alles telefonisch is verlopen heb ik, (op de laatste keer na dat Whirlpool wel een afspraak gemaild heeft en toen vervolgens zijn afspraak ook weer niet is nagekomen) niks op papier staan en denken ze hier dus glas hard over te kunnen liegen.

Ik wil na deze behandeling niks meer met Whirlpool te maken hebben, en er wordt ook niks meer gerepareerd! De koelkast mag terug naar de winkel, anders ga ik hier werk van maken.

Ik heb me al geinformeerd en sta in mijn recht dat ik de koop mag laten ontbinden wegens het ondeugdelijke apparaat, en ik meer dan genoeg de gelegenheid heb aageboden om dit op te lossen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijnes