Klacht: Belachelijk slechte fiets met middenmoter.

op 15 november 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Opgewaardeerd accu voor 110 -150 km haalt 60 km.veel extra voor betaald.
Nuvinci versnelling blokkeerd het loopwerk als accu uitval. Absoluut niet mee te fietsen bij lege accu. Display al twee maal vernieuwd
Verlichting is een aanfluiting. Totaal geen zicht.
Spaken achterwiel zijn verkeerd gespaakt… Wielen vervangen na 5 km lopen!
Aandrijving in achterwiel afgebroken en kettingkast uit elkaar gespat. Weer 5 km gelopen
Tikken in de middenmoter aandrijving
Voorvorkvering lekt en moet worden vervangen
Fiets is met alleen maar goedkope materialen in elkaar gezet.
3 keer servicediens aan huis gehad en ook al op zaterdag naar de werkplaats in Nunspeet gereden.fiets is nu opgehaald en wordt helemaal gereviseerd.
Mijn vrouw heeft dezelfde fiets en ook diverse problemen.
Voor haar het grootste probleem de verlichting, hierdoor al een ernstig ongeval gehad, en de schandalige accu prestatie.
Je wordt van de receptioniste naar de te verwezen en er komt weer een
Busje voor rijden. Oplossingen komen er niet .

Als de accuprestatie omhoog gaat naast minimaal 110 km en de kosten voor een goede verlichting betaald worden. Tevens wil ik enigszins kunnen fietsen, thuis komen, als accu uitvalt. Ook garanties over de technische staat over meerder jaren.
Heel eerlijk zou ik op dit moment niet weten hoe we het vertrouwen in dit merk terug krijgen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard koers