Klacht: Belachelijk klantenservice Wehkamp

op 21 december 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb al meer dan 22 dagen een DVD speler besteld als cadeau voor mijn dochter. Haar verjaardag is voorbij en ik weet nog steeds niets over mijn product.

Op de info site van Wehkamp staat niets over de bestelstatus van mijn product. Ik heb vorige week een mail toegestuurd aan de klantenservice met de vraag hoe het zit met mijn bestelling, een week later nog geen antwoord. Maar het ergste was vandaag: ik bel de klantenservice van wehkamp om iemand te spreken en dan wordt de verbinding afgebroken omdat ze het zo druk hebben op de feestdagen!!

Hoe kan een bedrijf zich in ze tijden verooloven om zo onbeschofd om te gaan met zijn klanten. En waar blijft mijn recht om te weten wat dit bedrijf heeft gedaan met mijn product of mijn geld. Ze vragen nota bene 10 euro om iets te bezorgen. Bol.com levert speelgoed en electronica zonder verzendkosten en binnen 3 dagen! Maar dat lukt Wehkamp niet.

Dat mijn product z.s.m. en in ieder geval voor de kerst wordt bezorgd.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 21 december 2012 om 16:57 geantwoord

Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Inmiddels hebben wij samen telefonisch contact gehad en zijn tot een goede oplossing gekomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dejager