Klacht: Belachelijk hoge rekening als verrassing

op 25 april 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Voor de geboorte van mijn kind heb ik een aantal dingen gehuurd, waaronder 8 bedverhogers die niet eens onder onze boxspring bleken te kunnen, speciaal voor de kraamverzorgster die op een minimale hoogte moet kunnen werken.
Heb ik helemaal geen brief gehad met informatie over hoe wat waar wanneer zelf inleveren, of ophalen etc. Krijg ik vlak na een ziekenhuisopname van mijn dochtertje een dikke vette rekening van € 80,44 voor 4 weken huur van deze spullen op de deurmat! (daar kun je onderhand de spullen zelf van KOPEN)

We hebben het grootste deel van de spullen niet eens kunnen gebruiken omdat ze ongeschikt waren en hebben helemaal geen informatie gehad over hoe en wat m.b.t. het retourneren van de spullen!

Ik nam hierna dus contact op met Medipoint met deze klacht: beweren ze dat ze hier een brief over verstuurd hebben, die ik dus helemaal nooit ontvangen heb. “U zult toch echt wel moeten betalen, mevrouw”…”We kunnen u geen creditnota geven”.

Ze hadden ook even kunnen bellen: ik had de spullen graaaaaag langsgebracht als ik zou weten hoe/wat/waar/wanneer….

Wanneer ik een kredietnota krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Amerents