Klacht: Belachelijk dat de Nationale Tijdschriftenbon slechts twee jaar geldig is

op 20 juni 2017 over Sanoma in de categorie Media

Vond in de kast een Nationale Tijdschriftenbon, ooit gekregen. Dacht: wordt tijd om deze te verzilveren, maar na het invoeren van het nummer op de site bleek, dat de bon verlopen is. Want, zo staat er te lezen op de site: een tijdschriftenbon is geldig tot twee jaar na aanschaf. Op de bon zelf staat dit ook, maar een aanschafdatum is er niet te vinden. Waar andere bonnen, zoals de Nationale boekenbon en de VV-bon onbeperkt geldig zijn, haalt Sanoma zonder het leveren van een tegenprestatie veel geld binnen, doordat bonnen niet meer verzilverd kunnen worden. Dit is een zeer klantonvriendelijke houding, die mij zeer tegenstaat. Voor mij dus ook nooit meer een Nationale Tijdschriftenbon.

Het zou netjes zijn, wanneer Sanoma de verzilvertermijn van de bonnen laat vervallen. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik het niet meer dan terecht vinden als de 'Nationale Tijdschriftenbon' uit de handel wordt genomen, omdat niemand deze meer aanschaft!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M Visser