Klacht: Belachelijk behandeld

op 15 december 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik bestel al jaren pizza bij jullie filiaal in Beverwijk. Vrijwel altijd gaat dat goed, maar wat ik nu meemaak is te absurd!
Om 19:23 bestel ik pizza voor 35€. Betalen aan de deur. Prima.
Om kwart voor acht wordt ik gebeld dat het opeens erg druk is en dat het drie kwartier gaat duren in plaats van een hal uur. Prima.ik ben echt niet de moeilijkste.
Maar dan…..om kwart voor negen even gebeld, waar blijft de pizza?
“Oh mevrouw…die is onderweg. De bezorger is 11 minuten geleden vertrokken”
Elf minuten, dus dat zou 20:34 moeten zijn.
Om 21:00 gaat de bel. Pizzas zijn er. Mijn man betaald keurig, met fooi, want de bezorger kan er niks aan doen. De bezorger overigens, die op de fiets kwam (??)
In de keuken de pizza uitpakken en je kunt het wel raden: ijskoud. Echt niet meer naar binnen te werken.

Bellen:” ja duizend excuses, het is druk.” “Wilt u nieuwe pizza”
Nee ik wil geen nieuwe pizza, want ik heb zo een honger nu, daar kan ik echt niet op wachten. Ik wil verdorie mijn geld terug. Dit kan uiteraard niet.
Krijg ik 15€ terug. VIJFTIEN EURO! Ik noem dat afschepen. En ik ben momenteel de oven aan het voorverwarmen. Het is 21:15! Want ik moet mijn pizza opwarmen!

Ik bestel nooooooooooit meer bij jullie, dat is een zekerheid. Wat een nare ervaring! Alsof ik een idioot was. Zo wil je toch niet behandeld worden?

Vriendelijke groet,
een voormalig hele vaste klant

Mijn geld terug en excuses

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sue76