Klacht: belabberde service BCC

op 05 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vanaf het weekend is mijn wasmachine stuk. Ik ben 2 werkdagen bezig om überhaupt contact te krijgen met de BCC service ( maandag en dinsdag). In de tussentijd geprobeerd een afspraak ter reparatie te maken via de What\’s app en het klachten contact formulier, niet gelukt. Wat wel lukte was om na 30 minuten aan de telefoon in de wacht te hebben gestaan de verbinding te verbreken. Al bij voorbaat de verbinding te verbreken tijdens het bellen van het service nummer.
Dinsdag avond 21u is het me gelukt om iemand te spreken en daadwerkelijk mijn melding aan te geven!
Woensdagochtend werd ik gebeld door BCC, om een afspraak te plannen, dit was onverwachts snel! De afspraak werd gepland voor 13 juli! Bijna 2 weken zal ik dus zonder wasmachine zitten en dat met 2 kleine kinderen. Dit moet sneller kunnen. Ik heb geen boodschap aan : \” het is vakantie tijd\”, \” we hadden last van storingen\”. Want daar hebben de verkopers ook geen last van wanneer ze de polis van extra garantie presenteren, als een snelle en zekerheid van snelle reparatie.
De lijf spreuk van BCC is voor mij dan ook: High prices, LOW services!

Ik ben tevreden wanneer mijn wasmachine deze week gerepareerd wordt en mijn onkosten voor het gebruik van een wasserette worden vergoed.
En er duidelijke informatie te vinden is over evt storingen bij BCC. Want alle excuses die nu worden aangegeven, zijn al excuses sinds 2015!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaat