Klacht: geen retour beriefje

op 01 juli 2020 over Bela Vita in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb van Bela Vita producten gekocht, maar ik kreeg een grote bedrag binnen en ik wilde die spullen niet meer. Dus ik dacht zend die terug, maar ze hebben geen retour beriefje bij gedaan. dan probeerde ik contact met hun te nemen maar ik kon hun telefoon nummer niet vinden ik heb zelfs via telefoonboek gedaan. Dat lukte ook niet. En ik weet nu niet wat ik moet doen.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ze hun product terug nemen of ik die bedrag in termijn betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bela Vita

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bela Vita nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sahra Haarun