Klacht: Geadresseerde is overleden sinds 12-2015

jmtouw op 09 juni 2017 over Bela Vita in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weduwnaar (80) blijft post krijgen van deze firma ondanks meerdere malen duidelijk retour afzender te hebben aangeven, hij wil niet steeds aan het verlies van zijn vrouw op deze manier worden herinnerd !! hij wordt dan weer verdrietig dagen lang, en waarom doen deze mensen dat ????

Gewenste Oplossing:

Toppen met sturen van reclame die binnen 10 sec moet worden open gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bela Vita

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bela Vita nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door