Klacht: Bekleding kussen zitbank stiknaad zichtbaar en slijtbaar

op 21 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 december jl. klacht ingediend.

12 dagen lang geen inhoudelijke reactie. Vervolgens nogmaals op 14 december jl. gevraagd om een reactie. Inmiddels 19 dagen verstreken en geen reactie van Leen Bakker ontvangen.

Order CO0957020900
Bankje Lissabon. Een van de kussens op de hoek van de bank heeft lelijk en opvallend zichtbaar stiksel op een deel van de naad. Naast de storende ontsiering zal de naad op korte termijn ongetwijfeld op het stiksel doorslijten.

Gewenste Oplossing:

Graag vervangen hoes of anderszins compensatie. Zie bijgaande 2 foto's in Word-document, waarbij 30 euro mij redelijk lijkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht samjeep

1 jaar geleden - 12 januari opnieuw klacht ingediend. Geen reactie. Wat een schofterige manier om met klanten om te gaan. Sterk af te raden om daar nog iets te kopen waarvan je nog wat service over verwacht en zeker geen banken en dergelijke.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door samjeep