Klacht: Beker stuk

op 02 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Laatst heb ik een beker gekocht en na twee keer in de vaatwasser is hij helemaal stuk.

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 02 september 2016 om 09:50 geantwoord

Beste mevrouw,

Een beker hoort normaal gesproken niet na twee maal gebruikt te zijn kapot te gaan. In uw bericht vind ik helaas niet terug welke beker u heeft aangeschaft, wat er stuk aan is en hoe lang geleden u deze heeft aangeschaft. Ook geeft u niet aan hoeveel de beker gekost heeft. De normale procedure wanneer een artikel defect raakt gaat als volgt:
U neemt het artikel en uw aankoopbewijs mee naar een van de Blokker winkels. Daar wordt gekeken of het defect onder de garantievoorwaarden valt en helpen ze u verder.
Indien de beker alleen nog bestaat uit scherven hoeft u hier niet mee terug naar de winkel. In dat geval raad ik u aan om hier een foto van te maken en deze, samen met een omschrijving van de situatie, te mailen naar info@blokker.nl.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sannehieke