Klacht: Bejegening bedrijfsleider franchise winkel Zoetermeer

op 27 juni 2017 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Kleding gekocht in Leiden waarvan 1 spijkerbroek. Thuis gekomen bleek daar een gat in te zitten. In woonplaats Zoetermeer naar de Esprit winkel gegaan om de broek om te ruilen . Verkoopster vertelde dat dit niet bij hun kon omdat ze een franchise winkel zijn en niets te maken hebben met de Esprit winkels elders. Toen heb ik gevraagd naar de bedrijfsleider die zuchtend en ongeïnteresseerd ergens vandaan kwam na 10 minuten. Ik vertelde mijn verhaal maar ze liet me niet uitpraten en ik kreeg nogmaals te horen dat ik nu te maken had met een franchise winkel en ze niks te maken hadden met andere Esprit winkels. Ze kon alleen de broek als klacht opsturen maar dat zou 10x sneller gaan als ik dat in Leiden zou doen waar ik de broek gekocht had. Haar houding was totaal niet klantvriendelijk zelfs eerder vijandig.
Ik heb Leiden gebeld waar ze alle moeite deden om me helpen. Ze hebben een broek voor me gereserveerd die ik later kon komen ophalen wanneer het mij paste en ik kreeg excuses voor het ongemak.

Ik begreep van meerdere Esprit winkels ( want daar koop ik bijna al mijn kleding) dat je bij elk filiaal kan ruilen/omruilen van artikelen als je maar een recente/geldige bon hebt ( uitverkoop geen geld retour maar tegoed bon). Ik wil graag weten hoe dit nu daadwerkelijk zit.

Bedrijfsleider mag aangesproken worden op haar zeer klant onvriendelijk gedrag

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Braak-Hosman