Klacht: Beindigen contract simpel

op 13 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo,
Sinds 2 weken kan ik niet meer sms-en. De rekening is gewoon betaald. Heb zeker 6 keer aan de telefoon gezeten met simpel klantenservice en keer op keer is het advies: ja dan moet u uw telefoon maar een paar keer aan en uit zetten. Ik vind dit erg vervelend want ik ben nu andere kosten aan het maken omdat ik met een andere telefoon aan het sms-en ben. Ik kan ook mn abonnement niet meer veranderen, want mijn persoonlijke pagina is afgesloten wegens een zogenaamde hacker op het net. Vind het allemaal erg vaag, en heel vervelend. Ik heb dus uiteindelijk betaald voor diensten die ik niet gekregen heb!

Ik wil het contract beindigen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie73