Klacht: Behulpzaamheid bij verhuizing

op 26 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 5 wk geleden een brief gestuurd aan Caiway met opzegging ivm verhuizing. Nu werd er weer abonnementsgeld afgeschreven, dus contact opgenomen hoe het zat. Krijg te horen dat schriftelijke opzeggingen (per brief niet, wel met opzegkaart…) niet in behandeling worden genomen. Mevrouw kan het wel per 26-10-2016 stopzetten, maar ik ben per 23-09-2016 verhuisd… Dat is dus de klantvriendelijkheid van Caiway.

Gewenste Oplossing:

Een jarenlange klant niet door laten betalen, terwijl deze niet meer op het adres woont! Waarom een brief niet in behandeling nemen en een opzegkaart van een andere provider wel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 26 september 2016 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door T. Tussengoeds