Klacht: behouden ons geld in sinds 2 weeken

op 15 september 2018 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Wij zijn al maanden partners met atos wordline, die nu op eens ons geld niet op ons bankrekening over maken! Sinds twee weken wachten wij al op ons geld en op een oplossing, elke keer als wij hun proberen te contacteren kunnen hun niets eens uitleggen wat er precies an de hand is en vertellen elke keer een helemaal andere verhaal! (van foute contract, tot alle date verwijdert was er alles mee bij zelf iets van terrorisme hebben hun ons verteld!) Wij hingen uren in de wachtlijst hebben tickets samen met medewerkers probeert instellen, e-mail an hun gestuurd. alles wat ons mogelijk likte te doen hebben wij probeert maar het is onmogelijk met de juiste persoon contact op te nemen om an ons geld te komen. Wij zijn een kleine familie bedrijf, een hebben dragelijk veel klanten die met creditcard betalen,dus war over wij het nu hebben is bijna ons hele geld van al nu 2 weken die wij nu kwijt zijn. Wij zijn kort ervoor de winkel dicht te maken! Van hun geen elke reactie tot nu niets eens over mail of per telefoon, geen mogelijkheid om an ons geld te komen! Wij zijn nu zo veer aangifte te doen tegen hun en hebben ook al ons juriste bijstand contacteert. Het is onmogelijk dat zo een grote bedrijf zo met hun klanten omgaat, ze spelen met onzer leven. Wij kunnen ons rekeningen niet betalen.

als hun het geld bij ons eindelijk overgemaakt hebben

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Worldline over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Neege