Klacht: Behoorlijk slecht service en afhandeling door leidinggevende door fabrieksfout Megastore Den Haag Badr A.

op 13 september 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Erg gisteren hebben wij 5 nieuwe vitrage gordijnen aan geschaafd. Deze gordijnen hadden wij half jaar eerder ook gebruikt en ingekort voor onze slaapkamer en babykamer. Dit ging zeer goed, waarna wij erg tevreden waren met het product.
Deze producten waren echter niet zoals wij gehoopt hadden. Op de product verpakking stond dat deze ook gemakkelijk ingekort kunnen worden met behulp van een strijkijzer en bijbehorend strijkbare zoom. Zoals uitgelegd stond, en ons eerder ervaring hebben wij een gordijn geprobeerd te strijken met dat zoom. Echter had het zoom aan een kant kleefkant en plakte dus aan een kant alleen. Dit zou zeker fabrieksfout zijn geweest, want je zag ook dat er alleen aan een kant kleefkant zat. Na heel veel moeite, bellen (werd opgehangen terwijl we in de wacht gezet werden) zijn wij in onze eigen vrije tijd langs gereden. Daar hebben wij de winkel manager, dhr. Badr A. gesproken, die als eerste instantie aangaf dat het best normaal is, dat de product zelf niet goed vanuit fabriek is en dat het product de vitrage gordijn is en de kleefband een extra is die je niet aansprakelijk voor het geheel product kan stellen. Daarnaast na parkeer en benzine geld, en vooral onze kostbare tijd (we hebben zelf thuis een baby van 2 weken oud)wilde dhr. Badr ons goed maken en “gunst bewijzen” met een extra strijkbaar zoom. Hij gaf ook aan dat wij al blij moesten wezen dat wij “!!?GRATIS??!” een extra zoom van hem hebben gehad.. (winkel waarde paar centen tot een paar euro’s, wat ik zelf al aan kon schaffen).
Ernstige is dat 1 vitrage van ons, wat verminkt en verkreukeld en vooral half aan een kant geplakt was met de zoom niet vergoed werd. Dat was onze enige vraag, want als consument hoop je voor je geld iets te kopen waar je wat aan hebt. Hij gaf aan dat dat onze “EIGEN?” fout was en dat we over al reeds afgeplakt, niet uitziend zoom ander zoom moesten plakken en daar maar mee doen…. Ik krijg dus 1 vitrage gordijn half om half geplakt wat niet uitziet en 5 andere gordijnen met een ander zoom.
Daar heb ik zeker niet genoegen mee als ik reeds 70 euro heb uitgegeven voor deze vitrage gordijnen.

Zeer kwalijk neem ik de service en afhandeling van hun eigen fabriek fouten! Erg slordig!

Ik wil graag de ene vitrage gordijn, wat verpest is door bij behoorend zoom wat niet kleefd aan een kant, vergoed krijgen zodat mijn set van 6 gordijnen in totaal weer mensenlijk en redelijk uit gaat zien in mijn woonkamer. Daar heb ik uiteindelijk ook voor betaald, ik hoef geen extra's, geen compensaties of cadeau bonnen. Ik wil mijn 6 producten, waar ik ook eerlijk voor betaald heb in NORMALE staat hebben, en nu mis ik dus 1 vitragegordijn. Deze ga ik niet erbij hangen in mijn woonkamer!
Dit was een redelijk voorstel voor de manager van Leen Bakker Megastore Den Haag (dhr. Badr A., wat hij heel gek vond en wij moesten dus al blij wezen met zijn gunst..
ERG Slordig...

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nabil Sadeqi en Hila Habib