Klacht: Behanggigant houd zich niet aan de wet.

op 06 september 2018 over Behanggigant.nl in de categorie Internetshops - Interieur

De heer Sipke Brander (eigenaar van Behanggigant.nl) houdt er een zeer vreemde handelswijze op na die in geen enkel geval voldoet aan de geldende wetgeving. De voorwaarden op de website zijn wettelijk niet toegestaan, klachten worden niet gehoord en worden voorgeschoteld als je eigen fout.

Bestellingen worden niet op tijd geleverd, de wet koop op afstand word niet nageleefd, retourkosten zijn voor je eigen rekening terwijl de fout ligt bij behanggigant.nl en er worden kosten in gehouden van de terug betaling.

PAS DUS OP EN BESTEL HIER NIKS!

– De retourtermijn van 7 dagen is wettelijk niet toegestaan, deze dient minimaal 14 dagen te zijn.

– De terug betalingen dienen volledig te zijn, dus alle kosten die betaald zijn aan de webshop dienen retour klant te gaan. Ik heb €73,10 betaald en totaal maar €59,82 retour ontvangen plus ik heb nog eens €14 mogen betalen aan PostNL voor de retourzending terwijl de fout ligt bij Behanggigant.nl

– Overeenkomsten die gesloten zijn dienen conform te zijn, bij non-conformiteit dient de verkoper de overeenkomst conform te maken en dit weigert behanggigant.nl

– Bij het bestellen dienen geldige voorwaarden gepresenteerd te worden en daar dien je akkoord voor te geven, dit gebeurt dus niet bij behanggigant.nl

– De gehele website voldoet niet aan de recente AVG.

Dit is nog maar het topje van de ijsberg, bespaar je de moeite en koop je behang bij een echte winkel in plaats van deze prutser die creatief met de wetgeving omgaat en maling heeft aan jou als klant.

Al het geld retour en je handelswijze aanpassen naar de geldende wetgeving.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Behanggigant.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S.brons