Klacht: behandeling zoon kan niet doorgaan dankzij famed

op 26 juni 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 april jongsleden een factuur betaald, hiervan een betaalbewijs naar famed gestuurd.

nog altijd geen bericht dat het nu eindelijk verwerkt is en ondertussen weigert de arts verder tegaan met een beugel.

dit kan toch niet FAMED wie zijn jullie dat jullie de zorg voor onze kinderen zo tegenwerken en stop kunnen zetten.

vind dit dus absoluut geen goed bedrijf en peinz er niet over om nog lang met dit bedrijf en dus met de orthodonthist verder in zee tegaan.

jammer dat een bedrijf als dit zelf zijn zaken niet op orde heeft en de mensen en hun gezondheid hier zo onder moeten lijden.

STOP DIT BEDRIJF MET DEZE MAFFIA PRAKTIJKEN EN HUN MACHTPOSITIE

Gewenste Oplossing:

als de boel nu eens een keer word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

1 maand geleden - Onze excuses voor de late reactie. Wij hebben uw klacht in behandeling en doen ons uiterste best u hierop zo spoedig mogelijk een antwoord te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Famed

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 19 juli 2017 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eenvoudige burger