Klacht: Behandeling van klant en retourneren stoel

op 13 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Via internet een Rogier stoel aangeschaft. helaas is het niet onze kleur en wil ik de stoel terug brengen naar filiaal Den Helder. Daar wordt de stoel geweigerd omdat de originele verpakking er niet om zit. Daarna thuis de doos gehaald alleen was die gescheurd. Alweer werd de stoel door manager Michael geweigerd, terwijl het de originele verpakking was alleen gescheurd. Stoel is helemaal in orde. Na het weglopen word ik ook uitgelachen door twee dames achter de balie. Ze schrokken toen ik zag dat ze stonden te lachen.

Ik had die stoel voor mijn vrouw aangeschaft die al maanden ziek is als verrassing uit het ziekenhuis, helaas kon dat meneer Michael niets interesseren.

Vind het echt jammer dat je zo als(vaste) klant behandeld wordt.

Kunt u via internetdistributie een nieuwe verpakking bestellen zodat wij de stoel kunnen ruilen? Ik stuur een copy van deze klacht naar de consumentenbond.

Alvast bedankt voor de terugkoppeling en hoop snel van u te horen.

Fam…..

Een normale reactie van personeel en een doosom de stoel weer in te verpakken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvdlinden78