Klacht: Behandeling mindervalide medemens en reservering

op 12 juli 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb samen met mijn vrouw mijn schoonmoeder voor haar 79 e verjaardag afgelopen weekend aangeboden in het theaterhotel te Almelo.
Bij aankomst bleek dat ondanks dat daar 4 keer overgebeld was het tarief wat berekend werd niet goed was. Men deed net alsof wij niet goed bij ons hoofd waren ,doe maar, terwijl wij gewoon in ons recht stonden. Niet sorry dat wij iets fout doen , de dame zei nog net niet hoe durf je er om te vragen. Wij gingen daarna onze weg. Toen we s’avonds terug kwamen stond er een auto op een niet parkeerplaats zodanig tegen onze auto dat ik er niet in kon aan die kant.
Bovendien stond er een auto geparkeerd op de invalide oprit waar ik met de rolstoel van mijn vrouw omhoog moest. Dat was een zeer onaangenaam.
Ik denk ik meld dit even bij de receptie. Het antwoord van de dame achter de balie was daar kan ik niets aan doen dan moet u maar even met de gemeente Almelo bellen het was toen s’avonds 9uur ,toen ik naar de manager vroeg kwam deze , die maakte het nog mooier , ik eet van die mensen dus laat ik ze niet weg slepen en bel ik de politie ook niet. De volgende dag kwamen wij s’avonds weer bij het hotel om naar binnen te gaan.En wat was er toen aan de hand er stond weer een auto tegen mijn auto op de invalide plaats en daar waar wij met de rolstoel omhoog moesten stond een auto geparkeerd zodat mijn vrouw (gelukkig kon dat nog)uit de rolstoel moest ik (hartpatiënt )de rolstoel uit elkaar moest halen en over een brandhaspel moest tillen om verder te komen. Dan langs diverse opstakels konden we naar binnen. Daar aangekomen buiten adem ons verhaal gedaan bij de receptie er was geen leidinggevende aan wezig we moesten maar niet zo moeilijk doen ze zou wel een aantekening voor de volgende dag make.
Bij het afrekenen vroeg ik naar de aantekening , die was er dus niet, laat maar kletsen die mensen. U kunt een klacht indienen bij receptie@theaterhotel.nl dat hebben wij gedaan , maar het zal u niet bevreemde geen reactie. Dus hebben wij vandaag maar weer een mail gestuurd met de vraag of de mail aangekomen was. Dus wel ,ze waren wel bij met de opmerking (het wordt dus niet zoals vanaf het begin als klacht gezien) maar ja het is de gemeente Almelo en niet het hotel wat dit zou moeten regelen .Dit is onzin. Twee paaltjes en dit had nooit kunnen gebeuren. Maar wat veel erger is,is dat men totaal geen respect heeft voor iemand die in een rolstoel zit. Men zet in de omschrijving van het hotel ,rolstoel vriendelijk, ja dat zal wel als je er niet eens met een rolstoel in kan komen. Voor ons en ook voor mijn schoonmoeder werden deze dagen behoorlijk verpest. Dat is leuk als je denk iemand van 79 plezier te doen en ze ziet haar dochter wat al niet fijn is zo lijden en ploeteren.

Goed maken is eigenlijk niet mogelijk ,na de eerste keer had het met een drankje en een excuus klaar geweest, maar na het tweede zeer vervelende voorval denk ik dat een diner voor 3 personen het minste is wat men zou kunnen aan bieden met een goed omschreven excuus en niet naar de gemeente verwijzen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Reactie van de melder van de klacht Caroline Cevat

1 jaar geleden - Ik snap niet en er is ook geen opgave van reden waarom de klacht niet behandeld wordt. Lekker makkelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline Cevat