Klacht: Behandeling klant

op 10 februari 2020 over Delta in de categorie Alles-in-1

Vandaag deltawinkel in Middelburg en kreeg klantenservice. Legde het probleem voor en legde uit wat ik gedaan heb. Zij probeerde contact op te nemen met deltamobiel wat niet ging volgens heaar maar moest maar googlen op internet. Dit schoot in verkeerde keelgat daar er ook veel problemen waren met overstappen naar Delta. Geen Simkaart en slechte uitleg. Ben tegen over de vrouw beleefd gebleven maar heb wel de gang van zaken benoemd. Bij afsluiten gesprek werd ik voor zeikerd uitgemaakt. Dit was op 10 februari 20.20 om ongeveer 13.15. Dit is onacceptabel.

contact met ondergetekende opnemen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Goedemiddag K.P. Duker,Graag verneem ik van je of je op dit moment weer naar tevredenheid gebruik kunt maken van DELTA Mobiel. Ervaar je nog steeds problemen? Dan help ik je uiteraard graag verder tot een oplossing.Ik wacht je reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,Amy DELTA Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht kduker

7 maanden geleden - Heb nog geen actie ondernomen om het geheel te laten betijen. Heb alleen de vraag gesteld hoe ik mijn tijd moet verlengen van het overgaan van mijn mobiel. Als ik voicemail bel kan ik niet in hoofdmenu. Krijg alleen twee opties voicemail mail afluisteren of persoonlijke boodschap inspreken. Helaas kreeg ik van klantenservice het voorafgaande. Ik loop niet gauw weg bij delta maar deze gang van zaken ben ik niet van jullie gewend. Vandaar mijn late reactie

Reactie van de melder van de klacht kduker

7 maanden geleden - Misschien begrijpt delta nu dat ik gewacht heb op telefonisch contact van hun kant

Bericht van

6 maanden geleden - Goedenavond Duker,Erg jammer om te lezen dat het nog niet is opgelost. Ik ga hier gelijk een melding van maken bij de betreffende afdeling, zodat er zo snel mogelijk een oplossing komt.Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op. Ik vertrouw erop dat er spoedig een oplossing wordt gevonden.Met vriendelijke groet,Amy DELTA Klantenservice

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 09 maart 2020 om 14:51 geantwoord

Goedemiddag Duker,

Zojuist heb ik contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling voor een update over de situatie. Van mijn collega's heb ik vernomen dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen.

Ben je naar tevredenheid geholpen en is alles naar wens opgelost? Graag verneem ik of wij nog iets voor jou kunnen betekenen.

Ik wacht je reactie tegemoet.

Amy
DELTA Klantenservice

Heeft op 10 maart 2020 om 08:49 geantwoord

Het is erg simpel.Ik ga naar een andere provider. Delta heeft wel zijn excuses aangeboden betreffende de gang van zaken.

Bericht van

6 maanden geleden - Goedemorgen Duker,Erg jammer om te lezen dat je naar een andere provider gaat en dat het zo is verlopen. Ik hoop dat je ook in de toekomst geen problemen meer zult ervaren.Nogmaals bedankt voor jouw feedback. Wanneer ik je nog ergens bij kan helpen, zie ik je graag weer terug.Met vriendelijke groet,Amy DELTA Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kduker