Klacht: Behandeld als een crimineel zonder ook maar enige aanleiding

op 06 juni 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goedemiddag.
Gisteren was ik bij de Kruidvat in Nieuw-Amsterdam om een neusspray te kopen. Ik kon het niet vinden en ik had haast en liep heel snel door alle gangpaden. Vervolgens komt de filiaalmanager naar mij toe en vroeg me of ik een mandje wilde om mijn spulletjes in te doen. Ik zei dat dat niet nodig was omdat ik alleen neusspray nodig was. Vervolgens zegt ze dat ik verplicht ben om een mandje te gebruiken. Ik vroeg waarom dat moest als ik alleen een neusspray nodig ben. Ze zei dat dit algemeen bekend is en groot op de deur staat. Die ochtend ervoor was de relatie met mijn vriend uitgegaan dus dit kon ik er echt niet bij hebben en ben direct weg gegaan. Toen ik weer in de auto zat dacht ik wat gebeurde er nu dan?! Dus ik loop weer terug en zoek op de deur waar het staat dat het verplicht is om een winkelmandje te gebruiken. Dit stond niet op de deur. Ik vroeg een andere medewerker, die wist hier ook niks van en kon ook niet vinden op de deur. Toen vroeg ik of ik de filliaalmanager nog even kon spreken. Ik vroeg haar of ze mij even kon laten zien waar dat dan precies stond. Maar blijkbaar hangt er wel een bordje waar iets in die trant op staat. Maar dit is mij nog nooit eerder gevraagd en bijna niemand in de winkel liep met een mandje. Toen vroeg ze waar mijn tas was. En toen had ik door wat ze nou echt tegen me zei. Ik zei die staat in de auto maar ik haal hem gelijk wel even op dan kun je erin kijken. Nee dat was niet nodig zei ze. Ik zei waarom moest ik dan per se een mandje gebruiken voor 1 neusspray? Gewoon om zulke situaties te voorkomen zei ze. Ik zei ik weet heel goed wat je tussen de regels door zegt. Jij zegt dat ik of dingen heb gestolen gestolen of ging stelen. Ze ontkende dit nog een paar keer. Maar uiteindelijk zei ze tegen mij: Ja inderdaad, je gedraagt je als een fucking crimineel.

Ik wil dat er passende maatregelen worden getroffen tegen de filiaalmanager van de Kruidvat in Nieuw-Amsterdam. En ik wil graag weten welke maatregelen precies zijn genomen. En dat zij mij belt en toegeeft dat ze mij echt ongelooflijk belachelijk heeft behandeld en haar excuses aanbiedt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]