Klacht: Begripvolle coronamaatregelen

op 19 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat je niet meer “gezellig”samen boodschappen mag doen ivm caronamaatregelen hebben we alle begrip voor en houden we ons aan.Maar…
Mijn vriendin en ik hebben n latrelatie,we wonen dus niet samen.Mijn vriendin haar auto was vandaag bij de garage en we zouden ieder apart maar samen met mijn auto boodschappen doen bij de lidl in Grou.We pakten dus elk een boodschappen wagentje en mijn vriendin liep naar binnen.Op dat zelfde moment werd mij gezegt dat ik moest wachten tot mijn vriendin weer naar buiten kwam.Uitgelegd vd lat relatie, niet samen wonen en vandaag 1 auto tot beschikking Hebben .Hier werd niet naar geluisterd want”daar kunnen we geen rekening mee houden en als iedereen dat zegt” Dus met andere woorden . de klant wordt niet geloofd en niet gehoord.Jammer dat klant niet dat vertrouwen krijgt. Dit is in mijn ogen dan ook zeer klant onvriendelijk(waarom mocht mijn buurman na mij wel naar binnen????)
Met vriendelijke groet Wietze

Gewenste Oplossing:

We hadden toch elk ons eigen boodschappen kunnen doen.Een uitleg is niet eens nodig een klant moetgeloifd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 april 2020 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wh1957