Klacht: Beetje de trein uitgeduwd

op 22 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nou het spreekt voor zich, de conducteur zat aan mij en ik ben van mening dat het personeel van Arriva niet aan passagiers moet zitten! Hoop dat het u zo wel duidelijk is! Het schoot de conductrische schijnbaar niet op ik met de fiets en boodschappen de trein uit ging.
Het betreft een mevr. met kort blond haar
in de trein van Dordrecht centrum naar corichem.
Ik vond het geen fijne of nette ervaring.

Jan-Arnold Kelfkens

Als er niet aan mij word gezeten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Jan-Arnold, Helaas spreekt het niet geheel voor zich, want ik kan uit jouw bericht niet echt opmaken waar je klacht nu over gaat en wat er is gebeurd. Misschien wil je het nogmaals proberen uit te leggen. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:06 geantwoord

Beste Jan-Arnold,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jan-Arnold