Klacht: beelscherm frozen na update

op 05 juli 2012 over Telefoonkopen.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb mijn telefoon geupdated en nou zit hij vast met geen enkele andere mogelijkheid om het te resetten of wat dan ook. Heel vervelend natuurlijk, maar dan ga ik naar telefoonkopen.nl omdat het daar gekocht is krijg ik een hele bijdehande verkoper niet cool. Was gisteren ook daar vanwege internet problemen met het toestel en toen ben ik vriendelijk geholpen door een andere jongeman. Werkgever 4849 is heel erg bijhand en toen ik vroeg om die andere medewerker te spreken heeft ie in feite gezegd dat ik dan kon oprotten( zijn woorden). Ik vind dat niet normaal aangezien ik een klant ben, mag ik als klant een andere medewerker spreken staat de ene me niet aan is dat niet mijn recht ? Ik probeerde hem erop aan te spreken waarna hij zei dat ik maar lekker een klacht moet gaan indienen en dat doe ik nu ook. Ik vind het niet normaal dat er zulke mensen in dienst zijn. Ik ben zeer ontvreden om de manier hoe ik ben behandeld als oud vuil en hij nam me telefoonprobleem ook nog niet eens serieus. Zeer ontevreden op dit moment.

Ik wil dat werknemer 4849 erop aaangesproken wordt. Ik vind het niet normaal dat er zulke mensen in dienst zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoonkopen.nl in behandeling genomen

Bericht van Telefoonkopen.nl

5 jaren geleden - Geachte klant, Wij hebben u een week geleden benaderd, echter tot op heden geen reactie van u mogen vernemen. Kunt u reageren op onze e-mail? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Reactie van de melder van de klacht nvfjansen

5 jaren geleden - Mijn excuses voor de late email. Het was het bedrijf telefoonkopen op de Kalverstraat 1 1012NX Amsterdam tel: 020-5287636. Met vriendelike groeten Naomi Jansen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoonkopen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefoonkopen.nl

Heeft op 17 juli 2012 om 15:12 geantwoord

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij contact gehad.
Excuses voor de ontstane situatie.

Webcare telefoonkopen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door nvfjansen