Klacht: Beeldscherm problemen voor de derde keer.

op 28 april 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Iets meer dan twee jaar geleden een samsung plasma tv gekocht.Na een half jaar problemen met strepen (death pixels) in het beeldscherm.Dit probleem heeft zich twee keer voorgedaan in de twee jaar garantieperiode.Nu heb ik intussen voor de derde keer weer hetzelfde probleem.Nu geen garantie meer op tv omdat deze 2 jaar en drie maanden oud is.Samsung gebeld en deze zeggen gewoon keihard dat het buiten de garantie is.De oplossing die samsung mij bied …… monteur langs laten komen die ik wel gewoon moet betalen.Vervolgens moet er dan weer een nieuw beeldscherm geplaatst worden deze moet ik dan voor een gedeelte betalen.
Wetende dat ik over een half jaar dan weer hetzelfde probleem heb.
Samsung weet mij trouwens ook te melden dat ik van een plasma tv niet veel mag verwachten en dat deze gewoon na dik twee jaar af te schrijven is.Dus dit was my first and last samsung

Ik wil dat samsung met een blijvende oplossing komt en niet elke keer het beeldscherm vervangt.
Dat vervolgens na een half jaar toch weer stuk is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hjanzen