Klacht: Beëindiging Autoverzekering

op 03 januari 2014 over Onna Onna in de categorie Verzekering

9 December heb ik gebeld met onna onna i.v.m. een betalingsachterstand, deze was veroorzaakt door een adreswijziging waardoor ik een eerdere aanmaning niet ontvangen had. Ik heb de medewerker van onna onna toen gemeld dat ik het openstaande bedrag zou overmaken zodra mijn geld binnen zou zijn (normalieter komt mijn geld op de 15e van de maand) gezien de 15e op een zondag viel heb ik pas maandag middag mijn geld gehad en heb toen het openstaande bedrag overgemaakt naar onna onna. ik heb deze betaling vanaf mijn ING rekening betaald maar gezien onna onna ABN heeft is de verwerkingstijd gemiddeld 1 dag.
de 27ste ging ik een 2e auto kopen deze wou ik ook verzekeren bij onna onna dit omdat ik nooit problemen heb gehad met onna onna en onna onna gewoon goed aangeschreven staat.
ik belde naar onna onna om mijn auto te verzekeren en de medewerker aan de telefoon zei mij dat mijn verzekering was beeindigd wegens betalingsachterstand, ik zei de medewerker dat er spraken moest zijn van een fout dit omdat ik bijna 2 weken geleden al mijn betalingsachterstand had betaald. de medewerker zei mij dat ze kon zien dat op de 18e mijn betaling verwerkt was maar dat ik dit geld terug gestort zou krijgen omdat de verzekering dus beeindigd was.
vervolgens ben ik naar huis gereden om daar het een en ander uit te zoeken eenmaal thuis aan gekomen tref ik een brief van onna onna met DAGTEKENING 20-12-2013 dat mijn verzekering per 07-10-2013 is beeindigd wegens wanbetalen.
tot overmaat van ramp kreeg ik ook een brief van het rdw met daarin de mededeling dat ik op 20-12-2013 niet verzekerd was en dat mij dus een boete van 390 euro boven het hoofd hangt
onna onna heeft de 18e mijn betaling verwerkt en de 20ste beeindigen ze mijn verzekering, beetje vreemd vind je niet?
na meerdere malen te hebben gebeld naar onna onna kreeg ik als klant alleen maar te horen dat er niets meer aan te doen was. ik heb 100x gevraagd naar een passende oplossing ook heb ik een manager aan de telefoon gehad ook deze zei mij dat ik pech had, ook werd mij verteld dat ook al zou ik een klacht schrijven er toch niets mee gedaan zou worden de letterlijke woorden waren: de klacht zal toch links naast onna onna neer gelegd worden!!
vandaag 2-1-2014 krijg ik van onna onna een nieuwe rekening voor het termijn 07-01-2014 tot 07-04-2014.
snappen jullie het nog?
ONNA ONNA KOM AUB MET EEN OPLOSSING!

Herstel van de verzekering of Beëindiging van de verzekering per 31-12-2013

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onna Onna in behandeling genomen

Bericht van Onna Onna

3 jaren geleden - Beste Doma, Het is een lastige situatie waar we al veel contact met elkaar over gehad hebben. Helaas kunnen we geen oplossing bieden voor deze situatie. Uw verzekering bij onna-onna is beëindigd en dat kunnen we niet herstellen. Het is vervelend dat u onlangs nog een rekening van ons heeft ontvangen, dat heeft te maken met onze administratieve systemen. De rekening van januari kunt u als niet verzonden beschouwen en hoeft uiteraard niet betaald te worden. Onze excuses hiervoor. Mocht u nog vragen hebben willen u graag telefonisch te woord staan. U kunt dan het beste bellen met 020-8203650. Hartelijke groet, onna-onna

Onna Onna

Heeft op 03 november 2014 om 14:23 geantwoord

30-12-13 telefonisch contact met team-leider onna-onna. Klacht kan niet opgelost worden, klant heeft niet tijdig premie voldaan.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onna Onna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Doma079