Klacht: beëindiging abonnement

op 26 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kom niet van privilege bv af.
proberen te bellen maar werd met grof taalgebruik behandeld , ze weten hoe je klanten moet behandelen.
oude mensen oplichten,vreselijk dat het mag met het bekende ‘ja’ bandje.
Mijn vader is niet meer wilsbekwaam.

Gewenste Oplossing:

Beëindiging van een niet gevraagd abonnement per direct.
En terug storten lidmaatschapsgeld 2014

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kruijer,

Wij hebben uw opmerkingen over het Privilege lidmaatschap op 21 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst te beëindigen.

In overleg via de mail op 28 januari 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mijnvader