Klacht: Beëindigen contract

op 25 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs overgestapt naar KPN met de overstapservice. Tele 2 zou contact met mij opnemen. Ze hebben mij 2x gebeld op mijn huisnummer, werkt natuurlijk niet als je fulltime werkt.
Verder geen brief gehad, alleen de retourdoos.
Nu krijg ik uit het niet ineens de eindafrekening met een bedrag van bijna €300,-!
Ik ben perplex, ik heb namelijk opgezegd omdat mijn tv het niet goed doet met Tele 2. Bijna dagelijks zwart beeld met alleen geluid. Had ik daar dan nog een jaar mee door moeten gaan?
Ook heel erg vreemd dat KPN niks hierover gemeld heeft terwijl zij de overstap helemaal geregeld hebben (wat overigens vlekkeloos ging)

Gewenste Oplossing:

Als de afkoopsom verdwijnt. Ik ben weg gegaan als klant omdat de geleverde diensten niet goed werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelien E