Klacht: Beëindigen abonnement

op 10 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik ontvang vandaag een brief van Privilege BV om mij te bedanken voor mijn verlening.

Gelijk contact opgenomen met dit bedrijf om te vragen waar dit overgaat. Nu blijkt ik een abonnement te hebben op een veilingsite. Door de dame die ik aan de lijn had wordt mij verteld dat ik een abonnement heb sinds 2008 en dat ik elk kwartaal een magazine ontvang. Dit magazine heb ik nog nooit ontvangen en dit is de eerste brief die ik van dit bedrijf heb ontvangen.

Uiteraard wilde ik weten waar het akkoord is. Volgens deze dame zou er een bandopname moeten zijn. Op de vraag of ik deze kon ontvangen kreeg ik het antwoord dat ik dit schriftelijk moet aanvragen en dat zij mij dan bellen om de bandopname af te luisteren. Ik begrijp niet dat je in 2014 de bandopname niet in pdf bestand via de email kan sturen.

Aangezien de dame alles behalve klantvriendelijk was heb ik gevraagd of ik haar manager mocht spreken. Ik kreeg een man aan de lijn (volgens mij gewoon een collega die naast haar zit) en die gaf aan dat ik dit inderdaad schriftelijk moet aanvragen. Hij wist alleen niet zeker of ze de bandopname hebben.

Wat een slecht bedrijf en een verschrikkelijk slechte klantenservice. Hoezo moet je een abonnement op een veilingsite nemen terwijl er genoeg zijn waar je gratis kan bieden.

Ik wil de bandopname hebben met mijn akkoord als deze er niet is wil ik mijn geld vanaf 2008 terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 11 maart 2014 om 12:34 geantwoord

Beste mevrouw Koffyberg,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 9 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Debby84