Klacht: Bedrukking weg overgordijnen

op 01 april 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zes weken geleden klacht ingediend leenbakker Utrecht ik heb vier gordijnen waarvan ik er een met de hand gewassen heb tot mijn verbazing zijn de bloemen verdwenen. Volgens personeel mocht je overgordijnen niet te wassen, (lekker fris dan.)
Na zes weken gewacht te hebben toch maar het hoofdkantoor gebeld wisten nergens vanaf doorverbonden naar Utrecht en ineens hadden die een mail gehad met een afwijzing. Want als je iets wast vervalt de garantie zo is het met kleding ook (NOG NOOIT gehoord)
Ik heb weer naar drie kwartier wachten telefonisch het hoofdkantoor gebeld wisten nog steeds nergens van mevrouw heeft toen zelf het naar filiaal gebeld en belde daarna mij en ineens was alles een misverstand en wordt inderdaad de klacht afgewezen op de grond van als je iets wast vervalt de garantie.
Het hele verhaal klopt gewoon van geen kant het gaat over kleine stukje stof vier nep stroken het gaat mij om het principe.
Wel kon ik op het ene gordijn 25% korting krijgen maar dan zit ik met kleur verschil en gordijnen die ik niet kan en mag wassen .

Gewenste Oplossing:

Als ze mij gordijnen opnieuw leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yvon Aalsters