Klacht: Bedrogen

op 20 september 2017 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni vakantie geboekt naar Best tenerife op tenerife, we hoorden later dat er een hotel naast die van ons gebouwd werd en er daar overlast van zou zijn. Wij hebben toen contact opgenomen met onze reisorganisatie, alltours bevestigde per mail dat het afwerkwerkzaamheden zijn (schilderwerk). Bij aankomst is niks minder waar en worden we bij het zwembad weggeboord. Na 3 dagen eindelijk contact met alltours, we moesten een dag later melden bij de touragent ter plaatse (op woensdag want dibsdags zijn ze er niet) optie die we kregen was een andere kamer of een ander hotel, andere kamer is geen optie aangezien we er savonds geen.last van hebben (lijkt me ook logisch omdat er savonds niet gewerkt word in de bouw). Voor 1 dag een ander hotel.is ook geen optie aangezien we vrijdagochtend om 7u al vertrokken van het hotel naar t vliegveld.

In Nederland aangekomen de klacht er neergelegd en willen ze ons 140 euro terug betalen, dat is nog geen 8%van de reissom. Daarmee is voor alltours het dossier ook gesloten!

Wij zijn bedrogen door ALLTOURS en vinden het echt schandalig.

Gewenste Oplossing:

140 op ipv samen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Biessels