Klacht: Bedrogen

op 23 juli 2017 over Sephora in de categorie Verzorgingsprodukten

Momenteel ben ik in Casablanca in Marokko. Vandaag heb ik een man ontmoet genaamd Marco Rossi, deze meneer heeft zich voorgesteld als ‘general manager’ van Sephora. Hij heeft dit aangetoond met een visite kaartje met zijn naam, functie, bedrijfsnaam en adres van de Sephora in Italie. Hij beweerde een Sephora winkel te hebben hier in Casablanca in ‘The mall’. En hij verkocht parfum, omdat hij vandaag zou overvliegen naar Italie moest hij van een paar parfumflessen af omdat hij niet zoveel mee mocht nemen in het vliegtuig. Deze meneer beweerde dat het authentieke producten zijn. Nadat ik een aantal van hem heb gekocht, ben ik opzoek gegaan naar zijn winkel in the mall, maar deze bleek niet te bestaan. Ik ben toen naar een erkende parfumerie geweest om te checken of de parfum die ik gekocht heb wel echt is. Dat was helaas niet zo. Ik voel mij erg bedrogen door deze meneer, en dien hiervoor een klacht in bij jullie. Omdat deze meneer met een visitekaartje rondloopt met Sephora erop en een bestaande winkel in Italie heeft die Sephora heet. Graag zou ik willen weten of deze meneer bij jullie werkzaam is.

Ik wil met deze meneer in contact komt, omdat ik een tegemoetkoming wil hebben voor mijn geld die ik betaald heb voor de producten die niet bleken te zijn wat hij mij beweerde te verkopen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sephora

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sephora nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sihamfes