Klacht: bedrogen!

op 30 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

we hebben een bank gezien bij Leen Bakker en deze besteld. Deze is nog steeds in bestelling. Een week na de bestelling echter is de prijs van de bank gezakt van € 599,00 naar € 475,00. Op onze vraag bij de medewerkers van de filiaal in Venlo of wij de bank voor de nieuwe prijs mogen hebben omdat de bank nog steeds niet geleverd is – werd ons medegedeeld dat dit niet mogelijk. Ook annuleren van de bestelling kan alleen tegen de betaling van 30% van de aanschafprijs. Dit werd ons niet verteld bij de bestelling!
We kunnen dit niet geloven! Dit klinkt als “jullie zijn bedrogen!” het gaat immers hier niet over € 5,00 maar over de 124,00!
Bij het keuze van de bank moesten we kiezen voor de goedkopere bank omdat een bank wat ons beter in de smak viel was te duur , meer dan € 800. Nu staat deze bank voor de prijs die we wel kunnen betalen maar we zijn gedwongen de andere bank die op dit moment € 475,00 kost € 599,00 te betalen. Dit is een bedroog! De bank staat niet eens bij ons thuis! Die is niet eens betaald, wel aanbetaald. We voelen ons bestolen door Leen Bakker.

Wanneer we de bestelde bank ABERDEEN voor € 475,00 krijgen of wanneer deze kosteloos wordt geannuleerd en we de andere bank van € 845,00 voor € 600,00 kunnen kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door fam.Hermans