Klacht: bedrogen!

op 30 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben een bank gezien bij Leen Bakker en deze besteld. Deze is nog steeds in bestelling. Een week na de bestelling echter is de prijs van de bank gezakt van € 599,00 naar € 475,00. Op onze vraag bij de medewerkers van de filiaal in Venlo of wij de bank voor de nieuwe prijs mogen hebben omdat de bank nog steeds niet geleverd is – werd ons medegedeeld dat dit niet mogelijk. Ook annuleren van de bestelling kan alleen tegen de betaling van 30% van de aanschafprijs. Dit werd ons niet verteld bij de bestelling!
We kunnen dit niet geloven! Dit klinkt als “jullie zijn bedrogen!” het gaat immers hier niet over € 5,00 maar over de 124,00!
Bij het keuze van de bank moesten we kiezen voor de goedkopere bank omdat een bank wat ons beter in de smak viel was te duur , meer dan € 800. Nu staat deze bank voor de prijs die we wel kunnen betalen maar we zijn gedwongen de andere bank die op dit moment € 475,00 kost € 599,00 te betalen. Dit is een bedroog! De bank staat niet eens bij ons thuis! Die is niet eens betaald, wel aanbetaald. We voelen ons bestolen door Leen Bakker.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we de bestelde bank ABERDEEN voor € 475,00 krijgen of wanneer deze kosteloos wordt geannuleerd en we de andere bank van € 845,00 voor € 600,00 kunnen kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door fam.Hermans