Klacht: BEDROG

op 17 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik heb nog steeds niet al mijn bonustegoed zoals u vermeld in vorige mails terug ontvangen voor totale aankoopwaarde.
Zijn jullie daar nog mee bezig of hebben jullie dit afgesloten?
Wat kan of moet ik doen om te krijgen waar ik recht op heb. Blijkbaar profiteert men ervan in het buitenland te zitten en verdraait men altijd mijn woorden.
Met vriendelijke en oprechte groet,
Rudi De Sutter
+32(0)495/10.18.12
E-mail; rujadini@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Ik zal pas tevreden zijn als ik mijn volle beloofde bonuswaarde krijg om aankopen mee te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

11 maanden geleden - Helaas kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen daar wij u naw gegevens niet in on systeem kunnen. Stuurt u ons een bestelnummer svp. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RuJadini

11 maanden geleden - Weer een uitvlucht want men heeft al mijn gegevens. Zie hieronder waarover het nog steeds gaat: Vraag ID: 12182611 Bestelnummer: 1512151116118006 Bekijk bestelling details Besteldatum: December 15, 2015 Van: Rudi De Sutter April 22, 2016 00:03 Van: Klantenservice Beste klant, We danken u voor uw medewerking. Het totale bedrag dat u in bonustegoed heeft bedraagt €334.54, die gebruikt kan worden bij een bestelling met een waarde meer dan €414.76 (€80.22 inleg van uw geld vereist). We hopen dat u nog uw bestelling kan maken. Als één van de verdiende tegoeden verloopt kunnen we nieuwe geven (deze die dienden als terugbetalingen) . Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder. Met vriendelijke groet, Hermes, LighInTheBox Klantenservice April 26, 2016 07:38 Van: Rudi De Sutter Geachte Hermes, Ik ben u zeer dankbaar voor uw inzet en moeite die u hebt gedaan om een klant tevreden te houden en als klant te houden. Zoals u schrijft heb ik dus een bonustegoed van €334,54 bij een bestelling van 414,76(€80.22 inleg van mijn geld vereist). Helaas kan ik deze aankoop momenteel niet meer doen daar wij vertrekken op vakantie. Hopelijk zal ik geen problemen meer ondervinden bij mijn terugkeer begin juni 2016 als ik dan pas de aankopen zal doen. Mijn kinderen zijn namelijk overdag gaan werken en kunnen geen post ontvangen waardoor ik pas aankoop bij mijn terugkeer. Ik vertrouw op u. Met vriendelijke en oprechte groet, Rudi De Sutter Gsm:+32495101812 E-mail: rujadini@gmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer Sutter,

We danken u voor uw bericht.

Verdere compensatie is niet mogelijk, en werd u nooit beloofd. Het spijt ons meer kunnen we niet doen in uw situatie.

Alle shoppingkrediet die u had gekregen als terugbetaling staat nu terug beschikbaar. Verdere promotionele shoppingkrediet die op andere wijze heeft verdiend kan niet terug uitgereikt worden.

Wij zullen deze klacht nu ook sluiten en ook verder niet in behandeling nemen.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Hermes,
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Zoals in in onderstaande zelf kunt lezen is mijn klacht helemaal niet opgelost maar opnieuw genegeerd door Light In The Box.
Er is absoluut geen aangeboden oplossing door de firma Light in the box.
Wat moet of kan ik nog doen om tot een aanvaardbare oplossing te kunnen komen?
zie verdere gegevens:
Mijn Klacht:
Beste,
Ik heb nog steeds niet al mijn bonustegoed zoals u vermeld in vorige mails terug ontvangen voor totale aankoopwaarde.
Zijn jullie daar nog mee bezig of hebben jullie dit afgesloten?
Wat kan of moet ik doen om te krijgen waar ik recht op heb. Blijkbaar profiteert men ervan in het buitenland te zitten en verdraait men altijd mijn woorden.
Met vriendelijke en oprechte groet,
Rudi De Sutter
+32(0)495/10.18.12
E-mail; rujadini@gmail.com

Gewenste Oplossing:
Ik zal pas tevreden zijn als ik mijn volle beloofde bonuswaarde krijg om aankopen mee te doen.

Reageer als bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl
3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box
2 weken geleden - Helaas kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen daar wij u naw gegevens niet in on systeem kunnen. Stuurt u ons een bestelnummer svp. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl
2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RuJadini
1 week geleden - Weer een uitvlucht want men heeft al mijn gegevens. Zie hieronder waarover het nog steeds gaat: Vraag ID: 12182611 Bestelnummer: 1512151116118006 Bekijk bestelling details Besteldatum: December 15, 2015 Van: Rudi De Sutter April 22, 2016 00:03 Van: Klantenservice Beste klant, We danken u voor uw medewerking. Het totale bedrag dat u in bonustegoed heeft bedraagt €334.54, die gebruikt kan worden bij een bestelling met een waarde meer dan €414.76 (€80.22 inleg van uw geld vereist). We hopen dat u nog uw bestelling kan maken. Als één van de verdiende tegoeden verloopt kunnen we nieuwe geven (deze die dienden als terugbetalingen) . Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder. Met vriendelijke groet, Hermes, LighInTheBox Klantenservice April 26, 2016 07:38 Van: Rudi De Sutter Geachte Hermes, Ik ben u zeer dankbaar voor uw inzet en moeite die u hebt gedaan om een klant tevreden te houden en als klant te houden. Zoals u schrijft heb ik dus een bonustegoed van €334,54 bij een bestelling van 414,76(€80.22 inleg van mijn geld vereist). Helaas kan ik deze aankoop momenteel niet meer doen daar wij vertrekken op vakantie. Hopelijk zal ik geen problemen meer ondervinden bij mijn terugkeer begin juni 2016 als ik dan pas de aankopen zal doen. Mijn kinderen zijn namelijk overdag gaan werken en kunnen geen post ontvangen waardoor ik pas aankoop bij mijn terugkeer. Ik vertrouw op u. Met vriendelijke en oprechte groet, Rudi De Sutter Gsm:+32495101812 E-mail: rujadini@gmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl
1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box
Heeft op 27 augustus 2016 om 19:48 geantwoord
Geboden Oplossing:
Beste Heer Sutter,

We danken u voor uw bericht.

Verdere compensatie is niet mogelijk, en werd u nooit beloofd. Het spijt ons meer kunnen we niet doen in uw situatie.

Alle shoppingkrediet die u had gekregen als terugbetaling staat nu terug beschikbaar. Verdere promotionele shoppingkrediet die op andere wijze heeft verdiend kan niet terug uitgereikt worden.

Wij zullen deze klacht nu ook sluiten en ook verder niet in behandeling nemen.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Hermes,
lightinthebox.com Klantenservice

Bewijs bonustegoed
March 28, 2016 05:42Van: Rudi De Sutter
Hierbij de laatste screenshot van mijn bonustegoed.
zie hieronder:
Meer Bonustegoed? Bevestig ontvangst van de zending en schrijf reviews!Schrijf een review
Mijn Tegoed & BonustegoedVragen?
Beschikbaar bedrag :
EUR €334.54
Bedrag Type Beschrijving Vervaldatum Actie
EUR €0.53 Bonustegoed December 28, 2016
EUR €0.29 Bonustegoed December 29, 2016
EUR €17.00 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €98.00 April 02, 2016
EUR €9.69 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €9.70 April 25, 2016
EUR €106.96 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €106.97 May 24, 2016
EUR €26.80 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €26.81 May 26, 2016
EUR €173.27 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €173.28 June 22, 2016
March 29, 2016 22:07Van: Klantenservice
Beste klant,

We danken u voor uw bericht.

We hebben dit al een tijd terug gedaan. Uw oude bonus werd verwijderd en samengevoegd tot één bonus. Kan ons een screenshot sturen indien dit niet gelukt is? Of als een screenshot niet lukt een foto van uw computerscherm.

Dan zullen we dit kunnen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice
March 30, 2016 02:00Van: Rudi De Sutter
Geachte,
Dit is de screenshot van mijn bonustegoed.
Hoe kan ik zien dat alles samen is gevoegd waarmee ik dan kan kopen?
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter
April 01, 2016 05:32Van: Klantenservice
Beste klant,

We danken u voor uw bericht.

De screenshot hebben we niet ontvangen.

Vriendelijk vragen we u een bestelling te maken en u zult zien dat het totale bonusbedrag gebruikt kan worden.

Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder.

Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice
April 01, 2016 09:36Van: Rudi De Sutter
Geachte,
Waarschijnlijk vergeten de screenshot bij te voegen.
Zal de screenshot hier nog even doorzenden zodat u alles kan zien.
SCREENSHOT:
Meer Bonustegoed? Bevestig ontvangst van de zending en schrijf reviews!Schrijf een review
Mijn Tegoed & BonustegoedVragen?
Beschikbaar bedrag :
EUR €334.54
Bedrag Type Beschrijving Vervaldatum Actie
EUR €0.53 Bonustegoed December 28, 2016
EUR €0.29 Bonustegoed December 29, 2016
EUR €17.00 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €98.00 April 02, 2016
EUR €9.69 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €9.70 April 25, 2016
EUR €106.96 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €106.97 May 24, 2016
EUR €26.80 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €26.81 May 26, 2016
EUR €173.27 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €173.28 June 22, 2016
Dus nu is alles van mijn screenshot bijgevoegd en hoop ik vlug te weten voor hoeveel ik nu kan aankopen in één keer.
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter
April 01, 2016 09:49Van: Rudi De Sutter
Geachte,
Bij nazicht stel ik van dat ik wel degelijk mijn screenshot heb doorgezonden en wel op 28/03/2016. zie verder:
March 28, 2016 05:42 Van: Rudi De Sutter
Geachte,
Wanneer gaan jullie al mijn bonustegoed samenvoegen naar één bonustegoed zodoende ik alles in één keer kan gebruiken voor de vele aankopen die ik wil doen?
Hierbij de laatste screenshot van mijn bonustegoed.
zie hieronder:
Meer Bonustegoed? Bevestig ontvangst van de zending en schrijf reviews!Schrijf een review
Mijn Tegoed & BonustegoedVragen?
Beschikbaar bedrag :
EUR €334.54
Bedrag Type Beschrijving Vervaldatum Actie
EUR €0.53 Bonustegoed December 28, 2016
EUR €0.29 Bonustegoed December 29, 2016
EUR €17.00 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €98.00 April 02, 2016
EUR €9.69 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €9.70 April 25, 2016
EUR €106.96 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €106.97 May 24, 2016
EUR €26.80 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €26.81 May 26, 2016
EUR €173.27 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €173.28 June 22, 2016
Hierbij stuur ik u eveneens ingesloten een foto van mijn scherm waarop mijn screenshot is te zien.
Hopelijk komt nu alles in orde en kan ik mijn aankopen uitvoeren.
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter
DSCN0226.JPG
April 02, 2016 14:28Van: Klantenservice
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij kunnen niet van verschillende orders het Bonustegoed samenvoegen. Onze excuses voor de verwarring en ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice
April 03, 2016 02:40Van: Rudi De Sutter
Geachte,
Dat zal niet waar zijn. Ik heb alles, door verkeerd ontvangen zendingen moeten retourneren en er is mij beloofd mijn bonustegoed samen te voegen indien ik een screenshot doorstuur. Dat heb ik dus ook gedaan. Gelieve dit zoals beloofd dan ook uit te voeren zodoende ik geen gerechtelijke stappen dien te ondernemen en uiteindelijk mijn volle aankopen kan doen.
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter

April 05, 2016 15:31Van: Klantenservice
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Dat KAN dus niet, sorry voor de verwarring en de foutieve informatie eerder.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice
April 05, 2016 23:44Van: Rudi De Sutter
Geachte,
Graag had ik een supervisor gesproken.
Ik kon in het verleden al niet met uw mening overeenkomen en dit is nog altijd zo.
Ik hoop in contact te kunnen komen met uw supervisor.
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter

Reactie van de melder van de klacht RuJadini

10 maanden geleden - Geachte, Opnieuw zit ik verveeld met het bedrog van Light In The Box. Met het beetje geld die ik als compensatie heb teruggekregen als zijnde een bonustegoed en heb ik opnieuw een aankoop gedaan om mijn geld niet te verliezen, tenslotte toch nog 140€. Door het verplicht zijn van met mijn bonustegoed nieuwe aankopen te moeten doen heb ik dus opnieuw douanekosten moeten betalen. Dit zou geen probleem zijn omdat men dit zou terug storten op mijn rekening. Zie onderstaand bericht van Light In The Box: August 13, 2016 16:44 Van: Klantenservice Tracking Number=2220809721 Beste Rudi De Sutter, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Wij zullen 53 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald. De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons. Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Francis lightinthebox.com Helaas heb ik tot heden nog niets terug ontvangen en zegt men zelfs dat ik het niet meer volledig op mijn rekening krijg maar een deel terug in bonustegoed. Zie hieronder het bericht van Light In The Box: September 01, 2016 01:09 Van: Klantenservice Beste Rudi De Sutter, storecredit EUR -10.28 2016-08-15 10:50:44.0 refund realtimebank litb-18776893-1469382796 EUR -42.72 2016-08-16 09:51:42.0 refund De terugbetaling 42.72 EUR wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De terugbetaling 10.28 EUR zal op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij "Mijn tegoed& Bonustegoed" omdat u een bonustegoed hebt gebruikt voor dit bestelling. Met vriendelijke groet, Julia lightinthebox.com Nu heb ik bij de nieuwe ontvangen bestelling wegens gebroken en verkeerde vorige bestelling opnieuw douanekosten moeten betalen. Waar gaat dit heen? Is word een spelletje zonder einde. Hoe kan alles geregeld worden zonder bedrog? Met vriendelijke groeten, Rudi De Sutter Wanneer zal ik tevreden zijn: Geachte, Ik zal pas rusten als alles tot in de puntjes geregeld is en al mijn tegoed terug op mijn bankrekening staat en niet meer als bonustegoed. Met vriendelijke en oprechte groet, Rudi De Sutter NB: Bijgevoegd een foto van de nieuwe betaalde douanekosten

Reactie van de melder van de klacht RuJadini

10 maanden geleden - Geachte, Opnieuw zit ik verveeld met het bedrog van Light In The Box. Met het beetje geld die ik als compensatie heb teruggekregen als zijnde een bonustegoed en heb ik opnieuw een aankoop gedaan om mijn geld niet te verliezen, tenslotte toch nog 140€. Door het verplicht zijn van met mijn bonustegoed nieuwe aankopen te moeten doen heb ik dus opnieuw douanekosten moeten betalen. Dit zou geen probleem zijn omdat men dit zou terug storten op mijn rekening. Zie onderstaand bericht van Light In The Box: August 13, 2016 16:44 Van: Klantenservice Tracking Number=2220809721 Beste Rudi De Sutter, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Wij zullen 53 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald. De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons. Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Francis lightinthebox.com Helaas heb ik tot heden nog niets terug ontvangen en zegt men zelfs dat ik het niet meer volledig op mijn rekening krijg maar een deel terug in bonustegoed. Zie hieronder het bericht van Light In The Box: September 01, 2016 01:09 Van: Klantenservice Beste Rudi De Sutter, storecredit EUR -10.28 2016-08-15 10:50:44.0 refund realtimebank litb-18776893-1469382796 EUR -42.72 2016-08-16 09:51:42.0 refund De terugbetaling 42.72 EUR wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De terugbetaling 10.28 EUR zal op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij "Mijn tegoed& Bonustegoed" omdat u een bonustegoed hebt gebruikt voor dit bestelling. Met vriendelijke groet, Julia lightinthebox.com Nu heb ik bij de nieuwe ontvangen bestelling wegens gebroken en verkeerde vorige bestelling opnieuw douanekosten moeten betalen. Waar gaat dit heen? Is word een spelletje zonder einde. Hoe kan alles geregeld worden zonder bedrog? Met vriendelijke groeten, Rudi De Sutter Wanneer zal ik tevreden zijn: Geachte, Ik zal pas rusten als alles tot in de puntjes geregeld is en al mijn tegoed terug op mijn bankrekening staat en niet meer als bonustegoed. Met vriendelijke en oprechte groet, Rudi De Sutter NB: Bijgevoegd een foto van de nieuwe betaalde douanekosten

Alle klachten die gemeld zijn door RuJadini