Klacht: Misleiding bij vermelding op bedrijven-online.nl

Appelsien op 23 januari 2023 over BEDRIJVEN-ONLINE.NL in de categorie Internet Diensten

Dit bedrijf contacteerde met de boodschap dat ik de laatste 3 maanden van mijn jaar contract nog moest betalen en mij dan zou kunnen uitschrijven. Ik heb nooit een contract bij hen gehad. Ik heb een opname laten maken in de veronderstelling dat dit ook zo was. nadien bleek dit niet zo te zijn. Dit werd ook niet op de factuur vermeld. Ik heb meerdere mails gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga, dat ze mijn gegevens moeten verwijderen. en de vraag mijn contract dat ik al lopende zou hebben mij te tonen. Ik krijg geen reactie. Nu een incassobureau dat me stalkt. Ook hen heb ik geïnformeerd en ook van hen heb ik geen constructieve oplossing gekregen enkel dreigementen. Ik betaal dit niet. Ik heb niks getekend.

Mijn informatie van de website halen en mij met rust laten. Geen aanmaningen voor betalingen of incasso meer.Afhandeling van heel deze klucht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEDRIJVEN-ONLINE.NL

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEDRIJVEN-ONLINE.NL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Appelsien