Klacht: Bedrijf dat zaken niet in order heeft en klanten laten betalen voor wat ze niet verbruikt hebben

op 13 september 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telfort heeft mijn internet en telefonie op 03 sept afgesloten en toch krijg ik factuur van 03 Sept t/m 03 okt. Waarom moet ik betalen voor wat ik niet verbruikt heb. Abonnement is opgezegd binnen de 14 dagen bedenktijd maar nog geen bevestiging per mail gekregen.
Zeer ontevreden over deze onvriendelijk klantenservice van deze provider.

Gewenste Oplossing:

Geen factuur voor wat ik niet verbruikt heb en bevestiging van de opzegging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.bouziane@tele2.nl