Klacht: Bedrijf blijkt failliet; niets geregeld

op 17 juli 2017 over CarDelMar in de categorie Autoverhuur

Vanmiddag aagekomen in Barcelona. Hebben via Happy Car bij CarDelMar een auto gehuurd. Deze heeft dit blijkbaar weer ondergebracht bij Sol-Mar rentacar. Die laatste blijkt nu failliet, dus op dit moment geld weg en geen auto. En het vervelends geen transfer naar het hotel 100 km verderop.
Happy car gebeld…kan op dit moment geen vervangende auto regelen (zou nog uren kunnen duren). Waren ook niet op de hoogte van faillissement. Raar want zij zijn eindverantwoordelijk lijkt mij. Geinformeerd bij reisverzekering; kan ook niets betekenen. Omdat andere auto huren al gauw minimaal 700 euro kost ( hebben een 5 persoonsauto nodig waar ook 5 koffers inpassen) besloten met de bus naar vakantiebestemming te gaan.
Happy car heeft beloofd de reeds door ons betaalde autohuur op korte termijn terrug te storten, maar daarvoor proberen zij in contact te komen met CarDelMar en Sol-Mar rentacar. We zijn benieuwd hoe dit afloopt, maar zeker geen leuk begin van de vakantie. Dus ons advies: let op als je auto huurt via Happy Car, CarDelMar en andere onderverhuurders.

Geld terug van autohuur en vergoeding van alle gemaakte transfers tijdens onze vakantie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CarDelMar over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Van den Berkmortel

3 maanden geleden - Ik heb het geld terug mogen ontvangen van de autohuur. Dat is in iedergeval een pluspunt van Happycar, want dat is ook het bedrijf waar we de auto in eerste instantie van hebben gehuurd. Alleen jammer dat het dan 2 keer door wordt gespeeld naar andere autoverhuur bedrijven.

Alle klachten die gemeld zijn door Van den Berkmortel