Klacht: Bedragen 2 keer afgeschreven, en 1 keer betaald en niets ontvangen.

op 21 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30-12-2017 kocht ik een spaarvarken bij het spelletje Candy Crush. Na de betaling kreeg ik de melding: Oeps, er is iets mis gegaan. De betaling opnieuw gedaan en toen kreeg ik de inhoud van het spaarvarken (60 goudstaven). Op 17-01-2018 kocht ik goudstaven voor 10,99. Zelfde procedure, 2 keer afgeschreven.
Op 08-02-2018 wilde ik weer een spaarvarken kopen. Deze keer betaalde ik niet opnieuw na de melding dat er iets misgegaan was. De betaling is wel afgeschreven, maar ik heb niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil € 18,39 terug ontvangen die ik teveel betaald heb, en beloof hierbij NOOIT meer iets te kopen voor een spelletje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 februari 2018 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie:
https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door NelvanLeeuwen