Klacht: Bedragen 2 keer afgeschreven, en 1 keer betaald en niets ontvangen.

op 21 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 30-12-2017 kocht ik een spaarvarken bij het spelletje Candy Crush. Na de betaling kreeg ik de melding: Oeps, er is iets mis gegaan. De betaling opnieuw gedaan en toen kreeg ik de inhoud van het spaarvarken (60 goudstaven). Op 17-01-2018 kocht ik goudstaven voor 10,99. Zelfde procedure, 2 keer afgeschreven.
Op 08-02-2018 wilde ik weer een spaarvarken kopen. Deze keer betaalde ik niet opnieuw na de melding dat er iets misgegaan was. De betaling is wel afgeschreven, maar ik heb niets ontvangen.

Ik wil € 18,39 terug ontvangen die ik teveel betaald heb, en beloof hierbij NOOIT meer iets te kopen voor een spelletje.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 februari 2018 om 16:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie:

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door NelvanLeeuwen