Klacht: Bedrag twee keer afgeschreven

op 02 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 17-05-2021 een airco besteld online. Deze is twee keer afgeschreven terwijl ik maar één heb besteld en ontvangen. Onder tussen heb ik al 4x gebeld met de klantenservice maar deze zeggen steeds dat ze er mee aan de slag gaan om het geld €193,99 terug te storten. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Mijn geduld raakt op.

Gewenste Oplossing:

Als ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 juni 2021 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 juni 2021 om 12:36 geantwoord

Want dat hebben ze al vier keer gezegd.
Maar ze doen niets

Alle klachten die gemeld zijn door jan koopmans