Klacht: Bedrag terug gepind in winkel niet ontvangen na een maand

op 15 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juni heb ik een blouse gekocht bij ZARA van 39,95
Deze heb ik de 21e terug gebracht in de winkel.
Hier heb ik het bedrag retour gepind, de enige manier om bij ZARA een gepind bedrag terug te krijgen. Dit zou binnen 5 dagen op mijn rekening staan maar ik heb het nog steeds niet!
Ik krijg in de winkel te horen dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik moet bellen maar als ik bel moet ik weet mailen en als ik mail moet ik weer bellen of naar de winkel.
Ik heb het bonnetje/bewijsje maar na al die weken heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Ik wil graag dat dit voor me opgelost gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mel88