Klacht: Bedrag retourzending wordt niet terug betaald

op 14 juli 2021 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al meer dan een maand op terugbetaling van mijn retourzending. Op 2 juni heb ik een bestelling gedaan bij de CenA online shop. Op 9 juni heb ik mijn bestelling in de winkel geretourneerd. Sindsdien wacht ik op retournering van het geldbedrag, ondanks diverse keren bellen en steeds te horen dat het in orde wordt gemaakt. Op 1 juli ontvang ik een email waarin staat dat ik 0 Euro retour krijg. Meteen weer gebeld, wordt mij verzekerd dat ik het echt terug krijg. Het is vandaag 14 juli en ik heb nog steeds geen geldbedrag mogen ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag door CenA met spoed dus binnen 2 dagen op mijn rekening wordt gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DAJM