Klacht: Bedrag overgemaakt, niet ontvangen bij bedrijf

op 08 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Als leuke geste wilde onze organisatie zonnebrillen uitdelen in het kader van een prettige vakantie. Hiervoor heb ik 911,30 euro (1000 dollar) overgemaakt naar DHgate. De i-deal betaling liep via Adyen. Tot mijn verbazing was het bedrag niet overgemaakt naar DHgate.

Hetzij een storting terug van 911,30 euro, of de levering van de zonnebrillen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bartoverzier@gmail.com

1 jaar geleden - Alsnog mijn zending ontvangen. Dus het is nog goedgekomen. De reden waarom ik alarmeerde was, dat na mijn betaling de order werd geannuleerd, omdat de betaling niet was ontvangen. Een paar dagen ervoor had ik al een aanmaning gekregen om te betalen. Direkt daarna heb ik gereageerd met het bestand erbij. Bij het opzoeken via wie de betaling was gelopen, kwam ik bij Adyen terecht. Bij het opzoeken van de site kon ik meteen een klacht indienen. Bedankt voor de moeite, het probleem is opgelost.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 22 juni 2016 om 09:38 geantwoord

(Dit bericht is puur ter afsluiting van de klacht.) (Dit bericht is puur ter afsluiting van de klacht.) (Dit bericht is puur ter afsluiting van de klacht.) (Dit bericht is puur ter afsluiting van de klacht.) (Dit bericht is puur ter afsluiting van de klacht.) (Dit bericht is puur ter afsluiting van de klacht.)

Alle klachten die gemeld zijn door bartoverzier@gmail.com