Klacht: bedrag niet retour

op 19 september 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Vanaf eind mei aan het wachten op een bestelling.
Eind juni een mail ontvangen dat mijn pre-order nog onderweg is en de verwachtte leverdata eind juli zal zijn. In deze mail wordt annuleren van de bestelling als mogelijkheid genoemd. N.a.v. deze mail heb ik gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil. Geen reactie op ontvangen.
Eind augustus weer een mail ontvangen dat het artikel niet meer leverbaar is en dat ze het een gepaste oplossing vinden om mijn tegoed om te zetten in een waardebon met extra bestedingsruimte voor het ongemak.
N.a.v. deze mail weer gemaild en aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van hun aanbod maar zoals al eerder gezegd mijn geld terug wil. Tot op heden geen reactie op ontvangen.

als Ik mijn geld terug heb.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Eivissa2018

3 maanden geleden - Nav mijn klacht op 12 sept bericht ontvangen dat ik uiterlijk 19 sept bericht ontvang. Op 19 sept bericht ontvangen dat ze nog bezig zijn met het wegwerken van achterstand en ze op 24 sept weer op orde zullen zijn. 6 okt weer bericht ontvangen dat de achterstand niet direct op te lossen is met name hun financiële achterstand. Laatste week van november kunnen ze mijn betaling verwerken. Er wordt aangegeven dat er geen sprake is van oplichting...maar ondertussen alleen maar loze beloften en wordt het probleem alleen maar vooruit geschoven.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:35 geantwoord