Klacht: Bedrag dubbel afgeschreven

op 12 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via internet schoenen besteld bij Zalando. Het betaalsysteem gaf eerst een foutmelding. Daarna was het bedrag 2 x afgeschreven en kreeg ik ook nog eens een mail dat het artikel niet meer voorradig was.
Vervolgens kwam er een week later toch een pakketje. Omdat ik de schoenen inmiddels ergens anders had besteld heb ik de schoenen weer terug gestuurd.
Ik heb het twee keer betaalde bedrag alleen nooit terug gekregen. De klantenservice reageert niet op de mails en de telefoon is altijd bezet.
Het gaat om 200 euro! Ik vind het schandalig en bestel nooit meer bij Zalando. Ik hoop dat ik via deze weg gehoor krijg! Anders schakel ik een jurist in.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brembog