Klacht: Bedrag afgeschreven van creditcard voor verzekering die ik niet wilde en a had volgens boeking

op 03 augustus 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ik heb bij autoterra /autoverhuur.nl via goldcar een auto gehuurd op bologna AirPort, achteraf kreeg ik de overeenkomst waar ook nog extra kosten betaald moesten worden ivm inleveren op andere locatie, afijn. Ter plaatse in bologna werd mij snel een contractie onder de neus geduwd waar ik moest tekenen en 330 euro van de creditcard zou gaan, dit zou borg zijn en een brandstoftank, die ik terug zou krijgen bij inleveren volle tank. De brandstof is terugbetaal, echter de rest niet, dit blijkt ineens toch een aangesmeerde verzekering te zijn, welke ik niet wilde, al had volgens de boeking en het bleek dus geen borg te zijn zoals ter plekke werd verteld.

Pas tevreden wanneer ik de vermeende borg wat een verzekering bleek te zijn volledig teruggestort krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eriboe