Klacht: Bedrag afgeschreven maar geen toegangsbewijzen gemaild

op 19 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Getracht online toegangsbewijzen voor wildlands te bestellen. Lukte niet bestelproces werd afgekeurd na wijzigen mailadres, maar achteraf bleek door global collect wel de 142 euro te zijn afgeschreven. Toegangsbewijzen niet ontvangen.

Transactie referentie: 18-08-2017 09:16 0020001655023960

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bedrag teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

21-Aug-2017 De heer, mevrouw Tak per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Rtak